poniedziałek, 18 czerwca 2012

GDT Encza - CardLift #30


Witajcie na kolejnej odsłonie wyzwania dla kartkujących - dzisiaj gościnny cardlift poprowadzi
Ania Hababicka - Encza, której większości z Was przedstawiać nie trzeba ;-)
Welcome to another episode of a cardmaking challenge - today our Special Guest is 
Ania Hababicka-Encza, whom most of you know very well :-)


A tym, którzy chcą Anię bliżej poznać, ona sama mówi:
Mam na imię Ania. Żona, mama, zakręcona optymistka z głową pełną pomysłów, z zawodu ekonomistka. Jak sięgnę pamięcią zawsze coś tworzyłam. Szyłam, kleiłam, szydełkowałam, haftowałam, zawsze musiałam mieć jakieś zajęcie. Moja przygoda ze scrapbookingiem rozpoczęła się dwa lata temu i od tej pory poświęcam mu każdą wolną chwilę. Początkowo skupiałam się na utrwaleniu wyjątkowych chwil z życia moich bliskich, teraz tworzę również dla innych. Nie mam jednego określonego stylu, próbuję wciąż nowych technik choć najwięcej moich prac powstaje z papieru. Poza scrapbookingiem interesuję się fotografią, lubię ładną oprawę i formę prezentacji.
To those who'd like to get to know Ania better, she says:
I'm Ania. A wife, mom, crazy optimist wth mind full of ideas, an economist by profession. As far as I can remeber I created something. I sewed, glued, crocheted, stitched - always a busy bee. My scrapbooking adventure started two years ago and since that time I devote each spare moment to creating. At first I focused on preserving precious memories of my close ones, now I create for others too. I don't have a particular style, I'm testing new techniques all the time, though most my creations are made of paper. Apart from scrapbooking I'm interested in photography, I like a nice setting and form of presentation. I belong to I {lowe} SCRAP and Scrapujące Polki DTs, now I have the pleasure of creating for Lemonade too.

A oto propozycja do liftowania od naszego Gościa - Encza jest również autorką oryginału:
Here's the original card Encza, the author, proposes to lift:


A oto wersje naszego zespołu:
And here are the lifts from our Team:

Ibisek:


Kobens:


Oliwiaen:


Mamy nadzieję, że skusicie się na zliftowanie tej uroczej kartki - jak widać, daje wiele możliwości interpretacji stylistycznych :-) Swoje wersje podlinkujcie do 27.06.
We hope you are tempted to lift this charming card - as you cna see, it gives a lot of space for stylistic interpretation :-) Link your versions through June 27th.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP