poniedziałek, 3 września 2012

FOTOgra


Witajcie w pierwszy poniedziałek września! Od tej pory wracamy do Was dwa razy w tygodniu - będzie nas tu zdecydowanie więcej :) Dziś przygotowałam dla Was nową fotogrę: puszczanie baniek :) To zabawa, którą kocha chyba każde dziecko i niejeden dorosły! Czekamy na Wasze zdjęcia, a tymczasem przedstawiamy nasze:

Hello on the first Monday of September! Since this month we are here two days during the week, isn't that great? :) Today, I would like to invite to our new photo game: the bubbles! It's something what every kid loves, what about you? We are waiting for your photos, here are ours:

 Magda M:


 Atilight:


Huma:


Plakatówka:


Sagitta:



Lejdi:



Nie zapomnijcie dokleić swojego zdjęcia tutaj:

Don't forget to put your picture right here:

3 komentarze:

  1. A wiecie,że na duużym mrozie można bańki mydlane zamrozić w trakcie lotu i poustawiać w piramidkę?
    Próbowałam w tą zimę, ale akurat wiał wiatr w głupim kierunku i mi zwiewało na dach zamiast ładnie spadać w dół z balkonu.Mydlinki muszą być w temp. prawie zera, wtedy zdążą zamarznąć w locie.
    To tak żeby nam nie było smutno czekać na zimę;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale się zgapiłam?! a mam taaaaaaakie fajne zdjęcie baniek ... ech.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale się zgapiłam?! a mam taaaaaaakie fajne zdjęcie baniek ... ech.

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP