środa, 7 maja 2014

kartkowa MAPKA - edycja Kobensa

Witajcie kochani!

Mam nadzieję, że odpoczęliście podczas długiego weekendu
i macie mnóstwo sił i ochoty na zabawę z nami. 
Dzisiaj przygotowałyśmy dla Was mapkę ...


Dokładnie wygląda ona tak:


A gościmy u nas Marię Shiart, która tak mówi o sobie:

Pasja mnie napędza do działania. Jest jedną z ważnych wartości w życiu, bo nadaje sens istnieniu. Nie potrafię się powstrzymać by nie spróbować czegoś nowego. Choć próbowałam wielu technik, najbardziej do gustu przypadły mi kartki i notesy. Nie mam swojego stylu, myślę że jestem na etapie poszukiwania. Jednak nie potrafię zrobić kartek w stylu clean&simply - zawsze mi czegoś brakuje Uwielbiam kolory pastelowe, stonowane i zawsze staram się dobierać dodatki w tej samej kolorystyce co papier. Pamiętam, że kiedy zaczynałam przygodę z tworzeniem kartek brałam udział w wyzwaniach ArtPiaskownicy, a teraz jestem tu z Wami.  Bardzo się z tego cieszę!

Oto praca Marii

i naszego DT
Kobens

Na Wasze prace czekamy do 6 czerwca do północy :)
 Miłego kartkowania!


4 komentarze:

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP