poniedziałek, 1 czerwca 2015

Przyda się! TRANSFER

Witajcie!
Zapraszam Was na czerwcową zabawę z Przyda się!
Naszym tematem będzie TRANSFER - moje ostatnie odkrycie.


 Prace z wykorzystaniem transferu mogą powstawać na materiale lub drewnie. Ja w swoich pracach wykorzystuję olejek eteryczny oraz wydruk z drukarki laserowej. Poniżej mały tutorial z przenoszenia obrazka na materiał oraz prace,  które powstały z wykorzystaniem transferu - igielnik z niedźwiedziem i przytulanka z pandą.




A to transfer acetonowy - Asia majstruje wykonała z jego pomocą
etykiety do ziół na patyczkach. Pomysłowe i praktyczne :)

  
Zapraszam Was serdecznie do wspólnej zabawy. Macie czas do 30 czerwca.


10 komentarzy:

  1. maskota super, ale zdjęcie z maskotą to już najlepszy super :::::::DDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Transfer daje mega możliwości może się skusze w końcu...

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku jak się cieszę, że poczekałam z tym wpisem, z moimi poduchami, jakbym czuła, że taka super zabawa będzie u Was.
    Czekam niecierpliwie na prace dziewczyn, bo transfer daje wiele możliwości. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam transfery na poduszkach ,zresztą mam ich dosyć sporo.Dzisiaj dorzucam mój transfer na drewnianych klockach,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale trafiłam! Uwielbiam robić transfery ,choć na drewnie to tak średnio mi wychodzą ;p Właśnie ukończyłam kolejny "projekt" właśnie z transferami więc jutro się zapisuję :))
    Ja robię na nitro-smród,wiem ale to działa ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. O! transferów to ja mam dużo - czy można dodać kilka prac?

    OdpowiedzUsuń
  7. Agnieszko, prac można zgłosić kilka. Ważne, żeby nie były wcześniej publikowane na blogu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim razie szybciutko przygotowałam coś nowego nigdzie nie pokazywanego :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. I jeszcze transfer podmalowany pastelami

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie się zapisuję, pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP