sobota, 25 lipca 2015

KOLORY lipca

Witajcie!
Gotowi na nowe wyzwanie z kolorami?
 Hello!
Ready for the new colour scheme challange?
Nasza lipcowa paleta jest bardzo wakacyjna.
Pojawiły się w niej...
biały, niebieski i czerwony.
Our scheme for July is very summerlike.
It includes...
white, blue and red

Pamiętajcie, że w pracy należy umieścić wyłącznie kolory z palety.
Dozwolone jest użycie dodatkowo czerni.
Niebieski może mieć różne odcienie.
Remember, you can put in your work only the colours from our palette,
but you can add a little bit of black.
Blue can have different shades.
 
 


A tak z kolorami poradziła sobie nasza załoga:
This is how our Design Team managed with this theme: 
 wakacyjne torby na zabawki
 summer bags for toys
 

 
 ślubna kartka z marynistycznym akcentem
wedding card with a marine accent

 
Yagoshka
kartka z życzeniami
greeting card


Zapraszamy Was do udziału w wyzwaniu.
Macie czas do 24 sierpnia.
 Feel free to join our challange.
You have time untill 24th August.


15 komentarzy:

  1. faktycznie bardzo wakacyjnie aż zachciało mi się coś uszyć!! a mam ostatnio bardzo leniwe i upalne podejście do jakiejkolwiek pracy :) :D
    pozdrawiam z ciepłego śląska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy w takim razie do podjęcia wyzwania :)
      Pozdrawiam słonecznie :)))

      Usuń
  2. Przepraszam, ale inlinkz nie chce mi przyjac mojego linka, moze cos zrobilam zle?
    http://mojeszydelkoweprzygody.blogspot.de/2015/08/wspolne-czytanie-i-dzierganie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba jest jakiś problem z dodawaniem linków, bo nie mogę dodać swojego, dlatego zostawięgo tutaj, administrator może go spróbować dodać ręcznie jeśli to nie problem, bardzo proszę. Ja nie jestem w stanie wyskakuje cały czaas jakiś błąd.

    Pozdrawiam i zapraszam - Majalena

    http://majalena.blogspot.ie/2015/08/koralikowa-bransoletka-i-srebrne.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ktoś z administratorów ArtPiaskownicy może sprawdzić dlaczego nie możemy dodawać linków? Próbowałam poraz kolejny i nie mogę dodać. Czy to oznacza że opcja z zagranicy jest zablokowana? Ja i karto-flana również ma ten sam problem!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam problem z dodaniem linka-wychodzi błąd. Oto link do mojej pracy: http://gosiazoltek.blogspot.ie/2015/08/wyzwanie-sierpniowe-morskie-opowiesci.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Znów próbowałam tak jak mi napisała Mama Sokole Oko ale dalej ten sam błąd. Widzę że problem się pojawia znowu.... U innych tu dodających linki.
    PS.A na innym blogu działa normalnie bo dodałam swój link bez problemu.

    OdpowiedzUsuń
  8. majalena, malgosia- wszystkie jestesmy zagraniczne ;) No, ale chcialam napisac, ze moj obrazek teraz wskoczyl- wrzucilam do posta pod obrazkiem czysty link do wyzwania, bez zmieniania nazwy. Moze sprobujecie?

    OdpowiedzUsuń
  9. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=880906028613949&set=pcb.880906235280595&type=1&theater
    Niestety nie udało mi sie przez żabę ... Na moim telefonie nie jest to możliwe ...
    Jeśli to nie problem to czy moge , tuuu ???

    OdpowiedzUsuń
  10. Super że się udało. A to pikus się jakiś wkradł do zabawy ;)
    Dziękuję. Piękne prace.

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP